Customer Experience Manager

Branża Region Miasto Rodzaj umowy Data publikacji
Finanse / Bankowość / Ubezpieczenia Wszystkie Gdynia Dowolna 2020-05-20

O pracodawcy

ITFS jest firmą consultingową z Trójmiasta, posiadającą także oddział w Warszawie. Zajmujemy się przede wszystkim rekrutacją specjalistów IT i tworzeniem projektowych Software House dla naszych Klientów z Polski oraz Europy Zachodniej.

  • Miejsce pracy: Gdynia Redłowo
  • Branża: Finanse
  • Start: do ustalenia
  • Liczba wakatów: 1
  • Forma współpracy: współpraca długofalowa na podstawie umowy o pracę lub B2B (do wyboru, zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta)
  • Wynagrodzenie: UoP 20 000zł - 23 000zł brutto / msc,
    B2B 20 000zł - 23 000zł netto / msc (+ 26 dni urlopów i pełny benefit) - do indywidualnego ustalenia, w zależności od posiadanego doświadczenia
  • Praca zdalna: możliwa 30% - 60% (w racjonalnym wymiarze, do ustalenia z przełożonym)
  • Metodyka pracy: Scrum
  • Projekt: stanowisko nowe - związane z przygotowaniem i uruchomieniem planu operacyjnego z obszaru CEM. Bliska współpraca z Dyrektorem Pionu Operacyjnego.

Zakres obowiązków

  • Budowanie strategii CX dla całej organizacji i jej wdrażanie (przygotowanie i uruchomienie 3-letniego planu operacyjnego)
  • Zarządzanie nowymi procesami w obszarach m.in.: Customer Council , VOC, NPS
  • Mapowanie klientów i tworzenie customer journeys
  • Wdrażanie projektów komercjalizujących działania mające na celu zapewnienie spójnego doświadczenia Klientów
  • Podejmowanie działań związanych z: omnichannel, rewitalizacją i przebudową cyfrowych kanałów kontaktu z Klientem
  • Analizowanie prowadzonych działań oraz projektów pod kątem CEM, rekomendowanie zmian oraz inicjatyw rozwojowych
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy - spajanie działań w obszarze wszystkich zespołów
  • Budowanie świadomości patrzenia z perspektywy klienta w organizacji i wpisywanie strategii CX
  • Polecanie niezbędnych zmian technologicznych w celu zbudowania doświadczenia Klientów zarządzanego systemowo - nowa strona firmowa
  • Raportowanie działań konkurencji oraz badanie trendów w zakresie obszaru CEM 

Oczekiwania

  • Min. 4 lata pracy komercyjnej w firmach o zasięgu międzynarodowym, działających w obszarze sprzedaży, marketingu, CRM, e-commerce
  • Min. 4 lata doświadczenia w zakresie skutecznej komercjalizacji rozwiązań cyfrowych - wprowadzenie min. 3 produktów/ usług
  • Min. 3 wdrożone projekty z zakresu: budowania kanałów cyfrowych, aplikacji, platform e-commerce, serwisów B2C oraz B2B w firmach międzynarodowych
  • Mocno rozwinięte umiejętności analityczne i zarządzania złożonymi projektami
  • Praktyczna znajomość rozwiązań takich jak: SaaS, CaaS
  • Doświadczenie w procesach, narzędziach oraz strategii CEM z uwzględnieniem kanałów cyfrowych i tradycyjnych - rewitalizacja i przebudowa cyfrowych kanałów styku z Klientem
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Oferta

  • Stabilne długofalowe zatrudnienie, przejrzyste warunki zatrudnienia oraz wynagradzania
  • Pakiet relokacyjny dla kandydatów spoza Trójmiasta (pokrycie kosztów miesięcznego wynajmu mieszkania)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Kulturę pracy koncentrującą się na Twoim rozwoju zawodowym i doskonaleniu kwalifikacji
  • Pełny zakres benefitów pracowniczych (ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, karta Multisport, bilety na wydarzenia kulturalne itd.)
  • Innowacyjny i bardzo atrakcyjny, motywacyjny pakiet Work Life Balance (np. grywalizacja firmowa, bonusy za dojazd rowerem do pracy, wewnętrzne szkolenia pracownicze, kursy językowe, prowadzone przez lektorów na miejscu w firmie, możliwość odebrania dodatkowego płatnego dnia wolnego od pracy itd.)
  • Bardzo partnerską i przyjacielską atmosferę pracy (kultura dzielenia się wiedzą, imprezy integracyjne, Dzień Owocowy, Dzień Czekolady i wiele innych rzeczy)

Nie znalazłeś oferty

odpowiadającej Twoim kompetencjom lub oczekiwaniom?

Prześlij nam swoje CV, być może uda nam się dopasować idealną ofertę dla Ciebie